راهنمای قطعی طراحی S IT - ساخت وب سایت

Wiki Article

تاثیر گذاری دیزاین طراحی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که خیلی باعث جذب مخاطبان شما می شود. اگر شما عزیزان خواهان این هستید که حضوری قوی در حوضه شغلی کسب و کار های اینترنتی هستید برای رشد فعالیت خودتان بی شک شرکت تارینوتک را انتخاب کنید زیرا شرکت طراحی سایت تارینوتک یکی از بهترین ها نسبت به سایر رقبای خود می باشد.

برای ساخت مارکت پلیس با وردپرس افزونه "دکان" را معرفی کردیم. مارکت پلیس یک فروشگاه اینترنتی است که هر کاربری می‌توانید محصولات خودش را در آن بفروشد.

مورد اول این است که قالب سایت را باید از جایی دریافت کنید که معتبر و شناخته شده باشد. سایت‌های بسیار زیادی برای دانلود قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس وجود دارد.

طراحی سایت فروشگاهی متفاوت از وب سایت های شخصی است.بدلیل پیچیدگی های زیادِ طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و زمان بیشتری که نیاز دارند کمی گران تر از طراحی وب سایت شخصی خواهند بود.

همانطور که در ابتدای این صفحه نیز اشاره شد طراحی سایت حرفه ای به هیچ وجه ارزان نیست! منظور ما وب سایت های حرفه ای است که برای هر مشتری بصورت انحصاری کد نویسی و تولید می شود. در واقع یک وب سایت ارزان نمی تواند حرفه ای باشد زیرا طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به استخدام و بکارگیری افراد حرفه ای دارد.

به همین دلیل گزینه مناسبی برای ایجاد سایت فروشگاهی محسوب می‌شود.

نرم افزار وردپرس را باید روی هاست نصب کنید. دامنه آدرس سایت شماست که کاربران با وارد کردن آن فروشگاه شما را می‌بینند. در مقالات زیر راجع به هاست و دامنه توضیحات بیشتری داده‌ایم.

استفاده از تجربیات این عزیزان میتونه کمک بسیار زیادی به شما بکنه.هم در مورد کیفیت خدمات و هم هزینه ها ما همواره وجدان کاری رو مد نظر خودمون قرار دادیم و رضایت بالای مشتریان ما در این سالها میتونه گواه خوبی برای این موضوع باشه.    شیما دانشی

·         پتانسیل بالای این وب سایت ها برای گسترده تر شدن و اضافه نمودن ویژگی های جدید با صرف هزینه و زمان اندک

فروشگاه ساز فروش آنلاین را تجربه کنید طراحی سایت ارزان ادامه

بسیاری از شرکت های طراحی سایت بجای توجه به نکات کاربردی جهت هدایت کاربر به صفحه های مهم و کلیدی با ایجاد یک ظاهر گرافیکی زیبا و چند جلوه حرکتی در وب سایت سعی در حرفه ای نشان دادن وب سایت طراحی شده و البته دریافت مبالغ بالا از مشتریان دارند که به هیج وجه نه از نظر حرفه ای و نه از نظر اصولی مورد تایید نیست.

  با سلام و احترام. بسیار از لطف و اعتماد شما ممنونیم.در مورد پشتیبانی و خدمات توسعه که ممکن هست در طی سالیان بعد بهشون نیاز پیدا کنین باید عرض کنم که همونطور که در این مقاله هم ذکر شده بهترین راه برای شما پرس و جو از مشتریان قبلی و قدیمی شرکت آوینا پرداز هست. شرکت هایی هستند که سالیان متمادی ما افتخار همکاری با اون ها رو داریم که میان اون ها مجموعه هایی هستند که در گذشته با شرکت طراحی وب سایت دیگری همکاری میکردن.

قبل از طراحی وب سایت جستجو کنید. امروزه اگر دقت کنید هزاران سایت در جهان و در کشورمان ایران که این سایت ها به جهتی ممکن است رقیب اصلی شما باشند طراحی و راه اندازی می توضیحات بیشتر شوند.

بعد از گرفتن درگاه پرداخت، یک پنل کاربری برای نمایش تراکنش‌ها و اطلاعات لازم برای اتصال سایت به درگاه پرداخت را دریافت می‌کنید.
تفاوتی نمی کند که زمینه کسب و کار شما در چه زمینه ای می باشد اما اگر شما موارد زیر را احتیاج دارید نیاز به طراحی سایت دارید!

ووکامرس نام پلاگینی است که وردپرس را تبدیل به فروشگاه اینترنتی می کند. هنگامی که قصد راه اندازی سایت فروشگاهی داشته باشید، این افزونه نصب می شود و قالب وردپرس بر اساس عملکرد های آن طراحی می شود. برای مثال سبد خرید به سایت اضافه می شود.

مرحله چهارم: نصب افزونه‌های لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی

تارینوتک با وردپرس سایت شما را به معنای واقعی به صورت اختصاصی و متناسب با نیاز و سلیقه شما پیاده سازی خواهد کرد و هیچ ظاهر و رابط کاربری آماده و محدودی وجود ندارد و دقیقا اجزا و امکانات سایت به صورت منحصر به فرد پیاده سازی خواهد شد.

علاوه‌بر این، گذاشتن نقد و بررسی از محصول، تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. در مقاله «تکنیک‌های مؤثر برای نوشتن توضیحات محصول»به شما یاد داده‌ایم که چطور توضیحات محصول را در سایت بنویسید.

ما یک شرکت تازه تاسیس داریم و قصد ساختن یک سایت ساده ولی حرفه ای داریم. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید

در زمینه تخصصی طراحان سایت می باشد از این رو شرکت طراحی سایت تارینوتک با توجه به شناخت کامل و گسترده ای که از فضای مجازی دارد نوع کسب و کار شغلی تان را آنالیز این سایت و بررسی می کند در نهایت سایت شما را دقیقا در جهت و مطابق با انتظارات و سلیقه مشتریانتان طراحی اینجا میکند.

مثلا یک بار از شرکتی کمتر شناخته شده هاست خریدم و سایتم را روی آن راه‌اندازی کردم. بعد از مدتی به دلیل نگرفتن بک آپ از طرف آن شرکت، تمام اطلاعات سایت من از بین رفت.

وارد کردن اطلاعات یا اینجا همان دیتا اینتری از جمله خدمات تاثیر گذار بر قیمت سفارش طراحی سایت می باشد. قیمت هایی که در جدول قیمت مشاهده می فرمایید، بدون احتساب هزینه وارد کردن اطلاعات می باشند. اطلاعات شما شامل: عکس، متن، فیلم، صوت ، جدول های اکسل و… می باشد.

اگر شرکت طراحی داخلی ارید کافی است نمونه کارهای خود را به شکلی کاملا زیبا بیاورید.

هر چند جوایز داخلی و بین المللی که این شرکت تا به اینجا دریافت نموده است بیشمار است اما بزرگترین افتخارشان بی شک نمونه های موفق بسیار زیاد است چه در زمینه طراحی های سایت شخصی یا شرکتی و چه طراحی سایت فروشگاهی .

پیش از هر چیزی باید به شما عزیزان بگوییم که داشتن یک وب سایت حرفه ای در حوزه کاری نیاز به داشتن مهارت و دانش تخصصی می باشد.ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که طراحی سایت بازرگانی خود را به دست افرادی متخصص و با تجربه بسپارید تا دیگر دچار مشکل نشوید.

سلام و درود یک سوالی برای من پیش اومده اون هم اینه که آیا طراحی سایت وردپرس اختصاصی هم داریم ؟ چون یکی از شرکت هایی که باهاشون برای طراحی وب سایتمون صحبت کردم به من گفتن که از وردپرس استفاده می کنن اما اختصاصی کد نویسی میشه و هزینه طراحی سایتشون خیلی بالا بود.

به همین دلیل در مقاله «آموزش تصویری نصب وردپرس بر روی هاست (سیر تا پیاز)» مراحل نصب وردپرس روی هاست را به صورت تصویری و کامل توضیح داده‌ایم.

Report this wiki page