چه حقیقتی در مورد طراحی وب سایت وجود دارد که هیچ کس پیشنهاد نمی کند - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

آیا یک فرد طراح سایت میتواند همه نیازها را جوابگو باشد یا یک شرکت طراحی سایت؟

فرقی نمی‌کند فروشگاه اینترنتی شما چه تعداد سفارش دارد. سرورهای مقیاس‌پذیر ویترین می‌تواند همپای رشد کسب‌وکار شما، منابع لازم برای میزبانی از وبسایت شما را تأمین کند.

این پکیج‌ها مناسب اساتید، مدارس، موسسات و آموزشگاه هایی با آموزش آنلاین می باشد

۲۴ ساعته سفارش می‌گیرید؟ در بسته حرفه‌ای و طلایی ویترین یک پشتیبان اختصاصی با شما همراه می‌کنیم.

محتوای قانع‌کننده، تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد، کاربران را درگیر می‌کند و مزیت رقابتی ایجاد می‌کند. سیستم مدیریت محتوا

نام و نام خانوادگی موبایل شما موضوع سایت درخواستی حوزه فعالیت تخصصی شما جزئیات سایت مورد نظر

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و امنی انجام بدن.»

یک طراح وب حرفه‌ای می‌داند که هر وب‌سایتی به رویکرد و روش‌های طراحی متمایز نیاز دارد. آنها مطمئناً موردی را ایجاد می کنند که با اهداف شما، تصویر برند شما و دستورالعمل های شرکت شما سازگار باشد. وب سایتی که برند شما را با دقت به تصویر می کشد و پیام شما را با موفقیت به مخاطبان هدف شما منتقل می کند، همیشه مشتریان بالقوه شما را درگیر می کند و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتری را به همراه دارد.

یکی از دلایل اصلی که می خواهید وب سایت را برای شرکت خود راه اندازی کنید، تبلیغ برند خود به مشتریان بالقوه است. با انجام این کار، نشان می‌دهید که برندتان چیست، هویت، اخلاق و دیدگاهتان چیست. به این ترتیب ممکن است شانس خرید محصولات یا خدمات شما توسط مشتریان را افزایش دهید.

در طراحی سایت های کوچک تر، سرعت انجام کار توسط فرد نسبتاً بیشتر است، چون همه مراحل توسط خودش انجام میشود، پروژه ها را به صورت تکی انجام میدهد و لازم به انجام دادن پروژه ها به صورت موازی نیست. در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت انجام کار در شرکت های طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به صورت موازی و توسط تیم طراحی سایت توسط متخصص هر قسمت انجام میشود و زمان زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و امنی انجام بدن.»

برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت وب وان به این صفحه مراجعه کنید.

متاسفانه طراحی سایت و خدمات مشابه از جمله طراحی سایت وردپرسی بازاری است که در بیشتر موارد، صاحبان کسب و کارها را سردرگم کرده است.

برای مشاهده قیمت و تعرفه سایت‌ساز ویترین نوع سایت مد نظرتان را انتخاب کنید
امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید توضیحات بیشتر نباید در دیدگاه نمایش داده شود را در تنظیمات اضافه کنید و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو باشند و لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

۰۳۱۳۲۲***** [نمایش اطلاعات] منتشر شده در سرویس های: کسب و کار و خرده فروشی

این وب سایت ها عدم وجود پشتیبانی مناسب است و عمدتاً بعد از تحویل سایت خدمات جانبی و پشتیبانی از شرکت یا فرد طراح سایت دریافت نکرده اند.

ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

با داشتن یک وب سایت حرفه ای، نه تنها از دیگر کسب و کارها متمایز خواهید شد، بلکه شخصیت شرکت خود را نیز تقویت خواهید کرد. اولین برداشت همیشه مهم است. اگر می خواهید یک برند خاص و منحصر به فرد بسازید، ادامه مطلب باید یک وب سایت حرفه ای و کاربردی داشته باشید که مستقیماً اطلاعات درست را به مشتریان احتمالی شما منتقل کند.

اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت انجام دهند به این دو راهی میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند:

شرکت طراحی سایت آروند که مدت‌هاست خود را به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان و شناخته شده ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ ادامه مطلب اصفهان مطرح کرده است رویکرد‌های اصلی فعالیت‌های خود را بر دو موضوع عمده بنا نهاده است.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین منبع می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت می‌توانیم روی سایت شما نصب و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پنل پیامکی

اگر در لیست جداول بالا سایت مورد نظر شما موجود نبود فرم زیر را تکمیل نمائید

چرا هزینه‌های ویترین به صورت اشتراک ماهانه دریافت می‌شه؟

یکی از مواردی که اغلب ذهن صاحبان کسب و کارها و مدیران شرکت در همه ایران و اصولا در همه جای جهان را (از جمله اصفهان) را به خود مشغول کرده هزینه طراحی سایت و خدمات مشابه است.

دقت داشته باشید که مواردی مثل تولید محتوا، وارد کردن محصولات در سایت، طراحی گرافیکی، سئو یا ادمین سایت جزء وظایف اکانت منیجر نیست. لطفا برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

با سی فایو، می‌توانید بدون کدنویسی هر وب سایتی را ایجاد کنید، بصورت نامحدود صفحه بسازید، هاست اختصاصی پر سرعت داشته باشید و صدها امکان متنوع به وبسایت خود اضافه کنید.

Report this wiki page